Δ The Seller of Style

Salut blogueur(se) !
Voici mon blog de mode. J'ai voulus en faire un depuis un certain temps, mais j'hésité. Maintenant, je pense qu'il est temps d’ancrée un. J

J'ai décidé de crée un blog pour partager mon style vestimentaire, et tout ce qui à un rapport avec la mode. J'espère que mes tenues pourront vous inspirez.
Je ne suis pas vraiment doué pour les 1ers articles hi hi. Alors je vais seulement vous laissez et je vous dis à demain pour les 1ères photos de ma tenue. J


Hi blogger!
This is my fashion blog. I've wanted make one long time but I’ve hesitated. Now, I think it’s time to create one. J

I was decided create a blog to share my style, and everything about fashion. I hope my outfits could inspire you.
I’m not really good to write the 1st articles. So I’m going to let you and I tell you see you tomorrow for the 1st photos of my outfit.  J


No comments:

Post a Comment

Thank you so much for your comment. It makes me really happy :)